Hva er bedriftsportalen?
Som kunde kan du få elektronisk tilgang til ditt kundeforhold. For å få tilgang må du registrere deg med en personlig bruker. Du velger selv om du vil ha tilgang via WEB eller APP.
Her ser du hva du kan gjøre i bedriftsportalen:
- Få oversikt over utplassert oppsamlingsmateriell.
- Bestille tømming eller fjerning av containere.
- Bestille utlevering av nye containere.
- Opprette nye underlokasjoner.
- Tilgang på miljørapporter (avfallsstatistikk).
- Sette opp automatiske utsendelser av statistikk til energidatabaser og lignende.
- Redigere egen firmainformasjon, adresser, lokasjoner, faste fakturamerknader.
- Administrere brukertilganger, opprette tilgang til kundens interne brukere.
- Benytte app ved avfallsleveranser over vekt – når kunde leverer selv.
Sitter du for det meste på kontor foran PC? Da er fungerer det bra med bedriftsportalen via WEB. Er du mye ute i felten eller mye på farten anbefaler vi bruk av dedikert APP. Søk etter oss i din app-butikk.