Hopp til innholdet

Allerede registrert?

Dersom du har bruker fra før av kan du enkelt logge inn

Hvordan får jeg bruker?

  • 1

    Last ned app til din mobil eller registrer ny bruker.

  • 2

    Registrer deg

  • 3

    Vent på godkjenning

    Forespørsler behandles mellom 07:00 og 16:00 på ordinære arbeidsdager.

Hva er bedriftsportalen?

Som kunde kan du få elektronisk tilgang til ditt kundeforhold. For å få tilgang må du registrere deg med en personlig bruker. Du velger selv om du vil ha tilgang via WEB eller APP.

Her ser du hva du kan gjøre i bedriftsportalen:

  • Få oversikt over utplassert oppsamlingsmateriell.
  • Bestille tømming eller fjerning av containere.
  • Bestille utlevering av nye containere.
  • Opprette nye underlokasjoner.
  • Tilgang på miljørapporter (avfallsstatistikk).
  • Sette opp automatiske utsendelser av statistikk til energidatabaser og lignende.
  • Redigere egen firmainformasjon, adresser, lokasjoner, faste fakturamerknader.
  • Administrere brukertilganger, opprette tilgang til kundens interne brukere.
  • Benytte app ved avfallsleveranser over vekt – når kunde leverer selv.

Sitter du for det meste på kontor foran PC? Da er fungerer det bra med bedriftsportalen via WEB. Er du mye ute i felten eller mye på farten anbefaler vi bruk av dedikert APP. Søk etter oss i din app-butikk.

Bedrift? Last ned vår fantastiske app!

Download iOS application
Download Android application